Jan 6, 2012

Първа новогодишна нощ на Аксел (Axel's first New Year Eve)

Ето, че мина и първата новогодишна нощ на Аксел у дома. Колко много хора, подаръци, танци и ... усмихнати лица. А той, сякаш винаги е живял с нас. Геройски посрещна веселието на хората, облечено в канонада от фойеверки и опитите им да влязат в ритъма на традиционното Дунавско хоро. И получи много обич и внимание от всички, без изключение.
As it goes, Axel's first New Year's Eve has already passed by. So many people, gifts, dancing and ... smiley faces. And he, it seems like has always lived with us. He has bravely welcomed all the folks' celebrations, dressed up with cannonades of fireworks, as well as all their efforts to step up into the rhythm of the traditional Dunavsko horo. And has received all our love and attention, with not a single exception.
Как не ми се спи ... Nope, I don't want to sleep ...


























 







































































Може ли и аз да получа подарък? Can I get a gift too?
Вижте колко съм послушен ... Look at me, I am so obedient ...

Какво ли ме очаква през новата година? What will the New Year put me through?
Ще се направя на заспал, за да ми сложат тази смешна шапка ... I will pretend to be asleep, so they can put that funny hat on my head ...
Получих подарък и ...  купон I have already got my gift and ... a super cool party ...
Моя си е топката ... That's my ball ...
След тежката нощ да поспим ... Let me take a nap after that tough night ...

3 comments:

  1. Няма как да е другояче! Беше толкова чакан и желан! Предстои му щастлив живот, с много, много обич, в отплата за неговата! Да е жив и здрав прекрасният Аксел!!! :-))

    ReplyDelete
  2. Кротушко, послушанко...;-)))

    ReplyDelete
  3. Най-послушният :)))

    ReplyDelete